Регионален менаџер-Југ
ФД M Кеш Македонија ДООЕЛ Скопје е небанкарска финансиска институција, специјализирана за брзо одобрување и исплата на мали, необезбедени потрошувачки кредити.
Финансиско друшто М КЕШ Македонија е финансиска институција, дел од Management Financial Group (MFG), која обезбедува потрошувачки кредити во Бугарија, Романија и Македонија.
Нашата мисија е да им обезбедиме на сите, без разлика на нивниот животен статус, шанса да добијат брз пристап до финансиски алатки, продукти и услуги за да можат да си ги исполнат соништата. Ние сме млад тим, а сепак искусни професионалци. Сакаме да работиме напорно и да бидеме најдобри.
Ако си подготвен да ни се придружиш на нашето патување, ќе ни биде задоволство да ни се приклучиш во тимот!
Во интерес на нашата експанзија, во потрага сме по:
Регионален менаџер во реонот на Ареа Југ
Работни задачи и одговорности:
- Одговорен за целокупните активности на Продавниците за пари доверени за постигнување на краткорочни и долгорочни цели на компанијата според клучните индикатори за перформанси;
- Одговорен за исполнување на целите на неговиот тим;
- Одговорен за успешноста на наплата на Продавниците за пари под него
- Одговорен за регионални активности во реонот со кој управува
- Дава идеи и иницијативи за исполнување на целите за продажба и наплата, директно и индиректно преку тимовите под него
- Директно учествува и дава насоки за промотивни активности во регионот.
- Избор и контролата на Кредитни консултанти во канцелариите за кои е директно одговорен;
- Одговорен за навремено информирање на вработените во канцелариите за кои е директно одговорен;
- Ја надгледува работата на тимот со нередовни клиенти и врши наплата на терен;
- Развивaње и проширување на пазарната дејност на компанијата, барање алтернативни канали за дистрибуција и рекламирање на територијата што ја опслужува Регионалната канцеларија и го контролира процесот на рекламирање;
- Следење на задоволството на клиентите и квалитетот на услугатa;
- Врши контрола на паричните текови во Продавниците за пари, достапноста на готовина и материјалните вредности во истите;
- Врши контрола на ажурно работење со документација во Продавниците за пари
- Директно е одговорен за правилниот дизајн и го контролира складирањето и преносот на документацијата до архива;
- Ја оценува работата на неговите директно подредени вработени во согласност со процедурите за работа
- Врши и други тековни задачи што му се доделени од директорот и се поврзани со неговата активност;
- Учествува активно во програми за обука спроведени од Компанијата.
- Поседува возачка дозвола Б и е активно вози
Потребни квалификации:
- Високо образование од областа на Менаџмент
- Работно искуство во продажба, односно на иста или слична позиција ќе се смета за предност
- Одлични компјутерски вештини и познавања на MC Office и други софтверски пакети, потребни за позицијата
- Возачка дозвола Б категорија
- Самоиницијативност
- Вештини за тимска работа, водење на тимови, комуникациски вештини, способност за слушање, способност за планирање и предвидување, способност за работа под притисок и почитување на рокови,
- Исполнување на точно зададените усни и писмени задачи и обврски од страна на Работодавецот, кои се однесуваат на работната позиција на Работникот
Ние нудиме:
- Компетитивна плата
- Динамична и пријатна работна атмосфера со тим од професионалци
- Приватно здравствено осигурување
- Ваучер за склучен брак
- Ваучер за родено дете
- Слободен ден за прваче
- Училишен сет за дечињата на вработените
- Можност за внатрешни и надворешни обуки
- Конференции и други активности
- Динамична и одговорна работа во компанија со постојан раст,
- Можност за континуиран кариерен развој
- Тим билдинг и други активности кои допринесуваат за сплотување на тимот и засилување на тимскиот дух,
- Учество во општествено одговорни активности.
Доколку сакате да работи во динамична средина со тим од професионалци испратете го вашето CV или мотивационо писмо преку Брзата Апликација.