19.07.2017

Најди ги разликите! Како купуваат жените, а како мажите?

news article image

Веќе на сите ни е јасно дека мажите и жените се од две различни планети. Не е потребно дури и да ја читаме книгата на Џон Греј "Мажите се од Марс, жените од Венера ", за да се убедиме во тоа. И иако причината за овие разлики помеѓу двата пола е сеуште предмет на илјадници дебати и студии, трговските компании се адаптирале на тоа и ја насочиле целата маркетинг политика во фаќањето на овие разлики и нивната употреба со цел повисока продажба. Сите производни дизајни на продавници, обуки за продажба и политика за услуги на клиентите се создадени за да им служи на секој од двата пола по специфичен начин.

А каква е разликата меѓу мажот и жената?

Многу научници веруваат дека овие студии стануваат причина за неоснована дискриминација на едниот пол спрема другиот, поради тоа дали се со или без нивните квалитети. Затоа е многу важно да се знае дека иако постојат видливи разлики помеѓу мозоците на мажите и жените и како тие ги обработуваат информациите, разликите не ги одразуваат супериорноста на еден од половите.

И иако и двата пола имаат способност за еквивалентно интелектуална презентација, постојат бројни физички разлики помеѓу машките и женските мозоци:

  • Жените имаат подебел корпус на мостот на нервно ткиво што ги поврзува левата и десната страна на мозокот, што доведува до тоа дека тие ги користат и двете страни, за да ги решат проблемите.
  • Мажите ја користат претежно левата страна на мозокот за оваа намена.
  • Мажите имаат поголема големина на мозокот со околу 10%, но жените имаат значително повеќе нервни завршетоци и врски (бела материја), отколку мажите.
  • Мажите и жените користат различни области на мозокот за решавање на задачи. На пример, жените користат поголем, поорганизирани церебрална кора, за да извршуваат задачи, додека мажите се потпираат на поголемиот дел од сивата материја во левата хемисфера на мозокот. Како последица жените подобро идентификуваат и ги контролираат емоциите, додека мажите се повеќе фокусирани на задачите.

Какво влијание има куповната моќ?

Без разлика дали сте маж или жена, вашите одлуки за купување се базираат повеќе на навика отколку на рационално одлучување, смета д-р Неале Мартин, професор на колеџ Cole of Business во Кеннесуа. Многу трговци се согласуваат со тоа. Пример се лекарите кои дејствувајќи несвесно при донесувањето на одлуки, продолжуваат да препишуваат лекови со кои се навикнати, дури и кога сфаќаат дека новите лекови се подобри и побезбедни. Тоа значи дека откако се воспостават навики за купување, тие тешко можат да бидат искоренети, бидејќи човечката природа е да се противиме на промената.

Затоа, сфаќајќи дека повеќето купувања се прават од навика на клиентот, трговските компании се фокусираат во оригиналната набавка, со цел да ја истакнат предноста на производот за да изградат навика за купување кај корисникот. Овие напори најчесто се изразени во следново:

  • Првично стимулирање на потреба. Милиони се трошат секоја година, за да се мотивираат купувачите да купуваат одредени производи, верувајќи дека производите ќе ги направи повеќе здрави, побогати или попривлечни. Тоа е логиката на специјалните продажби, купони и попусти. Всушност луѓето кои поминуваат низ сериозни животни настани се особено ранливи кон нови набавки, бидејќи често не забележуваат или не се заинтересирани за нивните пазарни навики. Но, трговците знаат како да ја искористат оваа слабост на клиентот. Во овие моменти на слабост, без разлика на полот, клиентите се "ранливи од интервенцијата на трговците ". Со други зборови, точно рекламирање испратени до вистинската личност, неодамнешен разведен клиент или нов сопственик на стан, може да доведе до промена во навиките за шопинг основани од пред многу години.
  • Влијание на трети страни. Препораката на пријатели, социјални партнери или авторитети влијаат на нашата селекција на производи. Џон Бергер, асистент по маркетинг во Wharton School of Business во Универзитетот во Пенсилванија и авторот на "Заразно: Зошто нештата ни ги доловуваат ", вели: "Луѓето често мислат дека "заразните " производи едноставно имаат среќа. Но, тоа не е среќа или случајност . Тоа е наука ". Бергер тврди дека речиси половина од сите одлуки за купување се раководат од маркетингот "уста-на-уста ", бидејќи се смета за посигурен од традиционалните рекламирање. Следствено на тоа, трговците на мало, постојано бараат одобренија на клиентите и стекнување личности како лица на производите, за да помогнат во изградбата на доверба кон производот.
  • Лична оценка. Одлуката да изберете еден производ пред другите слични на пазарот е под влијание на повеќе фактори, вклучувајќи го видот на пакувањето или погодности при плаќањето. Овие потсвесни фактори всушност може да остваруваат повеќе влијание врз одлуката, отколку самата цена или квалитет.

Машките и женските стереотипи во шопингот

Општо земено, жените се дефинираат како потешки при реализирање на купување. Иако звучи изненадувачки на нив им е потребно повеќе време за да донесат одлука за купување. Причината лежи во тоа, додека мажите брзаат да го завршат процесот на шопинг, тогаш женскиот дел од општеството претпочита да го продолжи процесот на шопинг максимално.
Но и покрај тоа жените прават повеќе од 85% од прометот на трговците и влијаат за популаризација на 95% од стоките и услугите.

Жени купувачи

Како раководат жените при купувања?

  • Приоритети на купувања

Што се однесува до методот на шопинг, жените секогаш ќе се одлучат за овој начин да направат купување, кој ќе одговара на вашиот буџет и нивните потреби. Не секоја нивна набавка бара маратон по продавниците. И соодветно не се подготвени да купат се што е потребно на куп. Побрзо би ги ставиле приоритетите во листата со купувања.

  • Онлајн Референци

При онлајн шопинг жените се пред мажите. Тие ја користат онлајн средината како место за полесна споредба помеѓу различни производи. Како резултат на тоа се повеќе интернет продавници нудат апликации за смартфони кои имаат функција за споредување. На овој начин тие им помагаат на своите клиенти да го изберат најдобриот производ кој одговара на нивните потреби.

  • Импулс за купување

Жените, се разбира, се водечки во рангирањето за импулсивно направени купувања. Трговците имаат корист од тоа, со добриот дизајн на продавниците, прикажаната визија или цените се направени на начин на кои би го притиснале копчето за импулсивно купување.

Мажи купувачи

Списанието Форбс тврди дека шопингот на облека за мажите е како "да си прават сами операција на мозокот ". Според друго издание, пак, мажите купувачи личат на куче кое си ја изгубило топката за игра во полето. Тие скитаат избезумени, додека не наидат по некаква случајност на она што го бараат. Со други зборови кажано, мажите сакаат да излезат на шопинг, да купат она што им е потребно, на најбрз начин и веднаш да завршат со шопингот.

Според Џим Фостер, маркетинг консултант за продажба, "Мажите купуваат сами. Мажите ретко споредуваат цени. Мажите не се заинтересирани дали купуваат продукти на распродажба или на целосна цена. Мажите навистина не се заинтересирани за бојата. Мажите многу ретко го споредуваат квалитетот и главно тоа го прават кога купуваат алат. "

Препораки за мажите:

  • При купување на лични производи мажите треба да ги прават истите техники кои ги користат, кога прават бизнис купувања: како се користи производот кој го користи, кои карактеристики се потребни и што се нуди на различни пазари. Овој процес трае повеќе време, но води кон поефикасно купување на производ.
  • Проширувањето на тргување стимулира ново однесување при купувањето на мажите, што во крајна линија може да се префрли во продавници за тули и малтер. Затоа мажите треба да бидат повнимателни при купувањето на производи и да се научат да го споредат квалитетот на производите кои ги купуваат.
  • Да се усогласат со идните потреби кои ќе произлезат. Бидејќи мажите, за разлика од жените, купуваат само кога имаат потреба и е навистина итно.

М Кеш е кредит кој радува на еднаков успех, како кај мажите така и кај жените. Затоа без разлика дали сте маж или жена,вие можете да земете кредит брзо и лесно. Апликацирај онлајн за потребната сума, а парите ќе ви бидат префрлени на вашата банкарска сметка.

Ask a question Постави прашање