Онлајн шопинг: трендови во 2018 година

12.02.2018

Онлајн шопинг се практикува од страна на се повеќе и повеќе модерни потрошувачи. Брзината, удобноста и неограничените можности за откривање на разни промотивни цени и зделка, го прават најлогичниот избор за еден современ вработен човек. Ако сте меѓу навивачите на онлајн шопингот и често ја користите мрежата за да нарачате облека, обувки, парфеми и други предмети, денес блогот M Кеш е тука за вас. Во следните редови, ќе ги сумираме главните трендови кои повеќето специјалисти ги поврзуваат со онлајн шопинг во 2018 година. Па, да почнеме:

1. Повеќе пазарење преку мобилен телефон - не постои начин интернет трговците на мало да го игнорираат постојаната растечката важност на мобилните телефони во денешниот живот. Практично овој уред веќе ни служи во сите аспекти од нашето секојдневие - почнувајќи од лични и бизнис разговори, минувајќи преку присуство во различни платформи и социјални мрежи, и стигна до резервација на установи, хотели и дури екскурзии. Па, шопингот во никој случај не е исклучок. Значителен дел од онлајн платформите за тргување сега имаат сопствени мобилни верзии и специјални нагодувања за полесно да го направат купувањето на smartphone. И оние кои се уште не направиле такви верзии најверојатно ќе бидат подготвени со нив во 2018 година. Се разбира, освен ако не сакаат да ја изгубат својата конкурентност и пазарни позиции.


2. Персонализација - Друг важен тренд поврзан со онлајн шопинг е тоа што тој ќе стане повеќе персонализиран. Што сакаме да кажеме? Ако повеќе луѓе вршат пребарување на Google за одреден клучен збор (на пример, ресторан за брза храна), веројатно е дека секој ќе добие различни резултати. Ова се должи и на разликите во нивната локација и на нивните индивидуални интереси изразени преку посетените сајтови во неодамнешното минато. Таквиот механизам во секој случај ќе биде достапен во повеќето онлајн платформи за тргување. Со други зборови, со самото внесување на корисникот, тој ќе добие предлози за разгледување на производи кои би можеле да бидат од интерес за него / неа. Страниците и производите што претходно ги погледна ќе бидат исто така важни за видот на рекламите кои се појавуваат на мрежи како Фејсбук, ЈуТјуб, Vbox7 и така натаму.


3. Корисни информации - огромната конкуренција во интернет просторот и сè поголемите барања на современите корисници, онлајн трговците ќе прават се што е можно за да го зајакнат кредибилитетот на нивните производи и услуги. Како што сите знаеме, довербата е директно поврзана со транспарентноста и обезбедувањето на сите потребни информации на другата страна. Во таа смисла понатаму во онлајн платформите ќе гледаме се повеќе информации за понудените предмети, вклучувајќи ги нивните основни својства и карактеристики, соодветни апликации и совети за нивната правилна употреба. Покрај тоа, видеото и видео материјал ќе се користат за прецизно претставување на производите. Како резултат на сето ова, може да се заклучи дека потрошувачите ќе направат се повеќе информирани избори и одлуки за купување на интернет.


4. Брза испорака - уште еден елемент во кој онлајн трговците ќе бидат рафинирани во 2018 година. Брзината на испорака сигурно ќе се зголеми, без оглед на тоа кој тип на ставка е вклучен. И ова повторно е тренд, главно поради барањата и севкупното однесување на денешните потрошувачи. Корисниците кои очекуваат да ги добијат нарачките што е можно поскоро, а при тоа да можат да ги искористат предностите на својствата и апликациите. Сепак, денешниот свет е прилично брз и динамичен, а онлајн трговците на мало треба да го земат предвид ова.


5. Промоции и креативни понуди - последно, но не и најмалку важно, разни промоции и креативни понуди се повеќе ќе се користат од онлајн трговци за да освојат нови клиенти. Ова ги вклучува традиционалните попусти на многу предмети околу празниците, но не само тоа. Индивидуалните трговци ќе бараат креативни предлози за да го привлечат вниманието на општата јавност. На пример, поклонување на подарок кога купувате одреден број на предмети или бесплатна испорака за нарачки во одредена сума. Едно е јасно - конкуренција меѓу интернет трговците и стремежот за промовирање на производот преку каталози се повеќе се атрактивни и привлечни, и сигурно ќе доведат до појава на повеќе одлични шеми и понуди за шопинг во мрежата корисници.

Онлајн шопинг е најпрофитабилен за потрошувачите кога тие се во можност да ги искористат повеќето од промотивните понуди што ги нудат. Ако веќе сте идентификувале неколку за различни видови предмети, но ви треба дополнително финансирање, M Кеш е со вас за да ви помогне. Изберете M Кеш и направи онлајн шопинг, повеќе достапно и профитабилно од било кога!

Повеќе новости
Претходно Денар по денар за летниот одмор
12.02.2018

Веднаш по Новогодишниот огномет, повеќето луѓе почнуваат да размислуваат каде да го поминат летниот одмор.

Види повеќе
Следно Вашиот омилен спорт: Скијање
12.02.2018

Денес, започнуваме со еден од нашите нови наслови, кои ќе бидат составен дел од блогот на М Кеш.

Види повеќе